Réžia: Deran Sarafian
Scenár: Yoram Globus, Menahem Golan, Mark DiSalle
Kamera: Russell Carpenter
Krajina: USA Kanada
Dátum vydania: 14.09.1990
Popis na CSFD
Detektiv Burke zaskočí v opuštěném domě nebezpečného psychopata a vraha přezdívaného Sandman. Ačkoli se Sandmanovi podaří Burkea téměř zabít, dokáže ho detektiv nakonec zneškodnit, když ho postřelí. O šestnáct měsíců později se Burke stává členem speciální jednotky pro zvláštní úkoly, kterou nařídil vytvořit guvernér a pověřil úkolem vyšetřit velké množství vražd, ke kterým v poslední době dochází v Harrisonově věznici. Burke je v přísném inkognitu dopraven do vězení jako nový vězeň a jeho kontakt se skupinou zprostředkovává pouze právní zástupkyně Amanda Beckett, která vystupuje jako jeho manželka. A protože si ti dva do oka příliš nepadli, vypadá jejich fingované manželství velmi věrohodně. Za mřížemi, obklopen špínou, nepřátelstvím a nedůvěrou, se Burkovi díky perfektnímu ovládání asijských bojových umění podaří pomoci několika vězňům, od nichž na oplátku získá pomoc při vyšetřování. Dochází k dalším vraždám a situace se stává stále nebezpečnější. Je zavražděn Burkův spoluvězeň a on sám skončí na samotce, kde je krutě vyslýchán a mučen. A navíc je do věznice převezen Sandman, takže je jen otázkou krátkého času, než se jeho inkognito provalí a on se ocitne v ohrožení života. V okamžiku, kdy se Burkemu podaří zjistit, že vězňové jsou zabíjeni kvůli orgánům, zjistí Beckettová čirou náhodou, že do případu je zapleten také její nadřízený, hlavní prokurátor Vogler.(oficiální text distributora)
Celý popis

Réžia
Deran Sarafian